yasmin lawsuit

Tuesday, January 12, 2010

Red Wings PECOS Shoes



Haaaaaaaaaa....kali ni nak cite pasal kasut kerja plak..
memandangkan kerja aku neh memang banyak bergelumang dengan aktiviti yang lasak dan mencabar....jadi keselamatan amatlah diutamakan...bak kata pepatah jawa " SAFETY FIRST".
Bab Safety shoes nie memang dah lama menjadi igauan aku semenjak tingkatan lima lagi iaitu ingin memiliki sepasang kasut yang mempunyai jenama sayap merah atau lebih dikenali RED WINGS.

Nak dijadikan rezeki,aku balik la umah atok aku kat pekan,kebetulan sepupu aku baru balik cuti dari OFFSHORE.aku pun dengan nada bersopan santun dan lemah gemalai bertanya kot-kot dia ada kasut RED WINGS.

Dia pulak dengan selambanya menyatakan yang dia ada sepasang dalam stor tp saiz besor...aku dengan ghairahnye menyelongkar stor untuk cari kasut tu...tetiba mata aku terpandang satu kotak putih kemerahan yang selalu bermain didalam mimpi aku selama ini...waduh-waduh pak...kasut RED WINGS PECOS..Yahoooooooooo......

Dengan hati yang penuh gembira,aku terus rembat kasut tu dan bayor RM 50 kat sepupu aku....ahaks duit minum air....

Akhirnyaaaaa aku berjaya memiliki kasut impian aku itu...........alhamdulillah syukur kepada Allah kerana menunaikan impian aku ini.....Amin

No comments:

Post a Comment