yasmin lawsuit

Wednesday, February 24, 2010

Pertandingan Memancing Taman Pertanian Kuantan





Haaaaaaaaaaaaa....
ni nak cite pasal pertandingan memancing yang di ajurkan oleh geng2 kilang aku...
So tarikh dah pun di set oleh penganjur...pada 20 hb Feb 2010 hari sabtu...
Maka oleh yang demikian sementara menantikan detik2 yang mendebarkan,geng2 kilang neh dalam minggu tu asyik cite bab mancing jer...cite pasal umpan laa,pasal mata kail laa,pasal kilang wat mesin ngail laaaa..dan macam2 lagi pasal acara memancing..

Oleh yang demikian...pada hari pertandingan,masing-masing mengharapkan untuk menjadi juara dengan ikan terberat...muekekekekekeke macam-macam umpan digunankan...ada yang guna belacan seketul,perut ayam campur perisa vanila dedak campur telur,umpan tepung campur biskut pun ade dan macam-macam pesen dan gaya tersendiri,termasuk laa aku..muekekekekeke.

mancing punye mancing..dah dekat setengah jam aku mancing..haram sekor ikan pun x makan umpan aku..dengan panas hati aku gi rembat cacing dengan pok lan.aku pi tabur dedak dekat ngan tempat aku ngail..baru laa ade ikan yang muncul....jeng jeng jeng...
IKAN TALAPIA...ahaks aku pun dok layan ikan talapia jer laaaa..bagi mengubat hati yang parah disebab kan PLANT MANAGER aku..Mr Maehara doh pun belasah IKAN PATIN 2.5 KG..yang panas nye dia port betul-betul sebelah aku dan pakai umpan tepung campur biskut jepun,gila kentang sungguh...hangin hangin...

Maka hari tu dia sorang je yang dapat ikan besor,yang lain-lain dok layan ikan kecik-kecik jer laaaaa....

Tapi seronok laaa dapt berkumpul ramai-ramai,leh bawak famili aku...Nur Aqilah plak berguling-guling tgk ayah dia dapat ikan TALAPIA ( hampeh :D )

1 comment:

  1. hahaha..lawak la entry ni..add me link
    http://hermyza.blogspot.com

    ReplyDelete